Transparency International Slovensko (TIS) upozornila, že banskobystrická župa dala zákazku na prípravu župných novín Náš kraj reklamnej agentúre Komplot, ktorá robila volebnú kampaň županovi Jánovi Lunterovi.
Problémy sú dva. Zakázka vo výške 50-tisíc eúr bola pridelená bez verejnej súťaže a noviny, vydávané z verejných peňazí, pripomínajú podľa TIS viac volebný leták ako časopis pre občanov.
"Na každej jednej fotke, kde vystupujú nejakí ľudia, je vždy aj samotný župan. Trinásť fotiek Luntera na 16 stranách novín je horší ,kult osobnosti´, ako má 99 percent slovenských samosprávnych novín," píše sa v blogu Transparency International Slovensko.
Foto: TASR/ Branislav Račko
Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.
Pridajte sa k našim podporovateľom.