Fox Business informoval o tom, že spoločnosť Coca Cola medzi svojimi zamestnancami propagovala online seminár, ktorý im okrem iného radil aj to, aby boli v rámci boja proti rasizmu „menej bieli“.
Konkrétne kroky, ktorými sa to dá dosiahnuť, sú napríklad: „byť menej arogantný, menej sebaistý, menej ospravedlňujúci samého seba, viac skromný a načúvajúci“.
Harmeet Dhillonová, ktorá úryvky seminára zdieľala na sociálnej sieti Twitter, hovorí, že ide o „do očí bijúci rasizmus“.
Spoločnosť Coca Cola v liste pre Fox Business tvrdí, že bude naďalej „počúvať spätnú väzbu od svojich zamestnancov a upravovať pre nich určené osvetové programy tak, aby boli čo najvhodnejšie“.
Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.
Pridajte sa k našim podporovateľom.