Sieť reštaurácií Burger King v Rakúsku sa rozhodla k zelenej obrode svojej značky pristúpiť bezprecedentným spôsobom. Podľa portálu CzechCrunch sa „novým normálom“ v rámci sortimentu stali vegetariánske verzie jednotlivých pokrmov.
Experiment v jednej z viedenských reštaurácií naznačil, ako bude vyzerať budúcnosť tohto reťazca – keď si zákazníci objednali hamburger, dostali otázku, či chcú „normálny alebo mäsový“. Bez spresnenia dostali automaticky vegetariánsku verziu.
„Mäso už nie je pre každého prirodzenosťou. Práve provokatívnou otázkou ,Normálny alebo mäsový?‘ chceme ukázať, že zákazníkov aj ich potreby berieme vážne,“ uviedol Jan-Christoph Küster, vedúci marketingu spoločnosti TQSR Group.
Na Slovensku sieť reštaurácií takýto krok zatiaľ neplánuje, uvádza CzechCrunch.
„V Burger Kingu vnímame, že obľuba rastlinných alternatív stále rastie. Sme priekopníkom v ponuke rastlinných alternatív mäsových výrobkov a zároveň prvým reťazcom v Česku, ktorý ich zaviedol do svojej stálej ponuky. Kolegovia v Rakúsku sú v tejto oblasti ešte trochu ďalej, u nás však zatiaľ tento štýl predaja neplánujeme,“ uviedol Jiří Vlach, ktorý má na starosti značku Burger King v Česku a na Slovensku.
Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.
Pridajte sa k našim podporovateľom.