Dánsky výrobca stavebníc LEGO prestane svoje produkty rozdeľoval na hračky pre chlapcov a hračky pre dievčatá. Nebude pritom meniť svoj sortiment, iba to, do akých kategórií ho rozdeľuje. Chce tak zmeniť „stereotypy zažité v detských hrách“.
Informovala o tom agentúra Bloomberg.
Rozhodnutie prišlo po tom, ako prieskum ukázal, že traja zo štyroch chlapcov si myslia, že niektoré hračky sú iba pre dievčatá a niektoré iba pre chlapcov. Podobný názor malo 62 percent dievčat.
Rodičia tomuto trendu podľa spoločnosti LEGO ešte pomáhajú. Názor o tom, že hračky sa delia podľa toho, pre aké pohlavie sú určené, malo 59 rodičov chlapcov a 48 rodičov dievčat.
Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.
Pridajte sa k našim podporovateľom.