Menej je niekedy viac. S takýmto heslom vstupujú do tohto týžňa účastníci kampane Vypni telku, zapni seba. Projektom chcú u detí vedome obmedziť pozeranie televízie, hranie počítačových hier a zábavu na internete.
Do nedele 31. mája chystá 800 dobrovoľníkov vo viac ako 110 obciach pre deti tvorivý program. Cieľom je zmysluplné využitie voľného času.
Organizátorom už 15. ročníka kampane je eRko - Hnutie kresťanských spoločenstiev detí. PR manažér združenia Juraj Králik pripomína, že podľa celosvetového výskumu spoločnosti Milward Brown presedia Slováci pred obrazovkou denne päť hodín a 51 minút. "V porovnaní s Českom je to o hodinu menej, no zároveň je to prekvapivo viac ako v Japonsku," priblížil Králik. Dodal, že tretinu "času pred televízorom" ešte venujú Slováci pozeraniu sa do tabletu, mobilu či počítača.
TASR
Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.
Pridajte sa k našim podporovateľom.