Obchodné reťazce zavedú jednotné informácie balení mäsa

Veľké nemecké obchodné reťazce pracujú na tom, že zavedú jednotné označovanie balení mäsa.
2 minúty čítania 2 min
Vypočuť článok
Obchodné reťazce zavedú jednotné informácie balení mäsa
0:00
0:00
0:00 0:00
TASR
TASR
Ďalšie autorove články:

Biela vrana Ocenenie získali odbojár Otto Šimko, psychológ Anton Heretik a tri bývalé zamestnankyne SNG

Robert Fico požiadal šéfa NATO Marka Rutteho o posilnenie protivzdušnej obrany Slovenska

Dodávateľ vody v Gaze pozastavil svoje služby po zadržaní zamestnanca Hamasom

Najčítanejšie

Deň
Týždeň

Projekt nazývajú Kompas chovu. Na ňom spolupracujú reťazce Edeka, Rewe, Aldi a Lidl.

V štyroch úrovniach informácií sa spotrebiteľ dozvie všetko potrebné o tom, v akých podmienkach zviera žilo. V blízkej budúcnosti sa takto budú označovať balenia bravčového, hovädzieho a hydinového mäsa. Podľa hovorcu Edeky, ktorého citoval denník Neue Osnabrücker Zeitung, zákazník dostane transparentné a úplné informácie o ponúkaných produktoch. Stupeň jedna bude obsahovať informácie, ktoré o mäse vyžaduje zákon. V stupni štyri pôjde o biochov a jeho parametre.

Lidl ako prvý reťazec s novým označovaním balenia mäsa už tento týždeň začal. Obchodné reťazce sa zúčastňujú na „Initiative Tierwohl“. Budú prispievať do fondu a prostriedky z neho sa budú poskytovať chovateľom, aby zlepšovali podmienky chovu zvieratám v maštaliach a vo výkrmniach.

Zobraziť diskusiu
Súvisiace témy
Lidl Aldi Neue Osnabrücker Zeitung
Ak máte otázku, tip na článok, návrh na zlepšenie alebo ste našli chybu, napíšte na redakcia@postoj.sk
pred 8 hodinami

Súhrn udalostí v utorok 18. novembra:

Exkluzívny obsah pre našich podporovateľov

Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.

Pridajte sa k našim podporovateľom.

Podporiť 5€
Ttoto je message Zavrieť