1 minúta čítania 1 min
Vypočuť článok
Hoci už nie sú 90. roky, keď bola veľká časť populácie odkázaná na niekoľko médií, v koalícii rozumejú tomu
0:00
0:00
0:00 0:00

Najčítanejšie

Deň
Týždeň

Hoci už nie sú 90. roky, keď bola veľká časť populácie odkázaná na niekoľko médií, v koalícii rozumejú tomu, že aj dnes má televízia (a jej obsah ďalej šírený na sociálnych sieťach) dosah na veľké publikum – najmä v kategórii 55 plus, ktorá je ich cieľovkou a bude čoraz početnejšia. Otázkou je len to, ako a s kým to urobia, či to bude priamo hulvátske alebo nie až tak. Píše Martin Hanus.

Zobraziť diskusiu
Súvisiace témy
Martin Hanus
Ak máte otázku, tip na článok, návrh na zlepšenie alebo ste našli chybu, napíšte na redakcia@postoj.sk
pred 6 hodinami

Súhrn udalostí v utorok 18. novembra:

Exkluzívny obsah pre našich podporovateľov

Diskusia k článkom je k dispozícii len pre tých, ktorí nás pravidelne
podporujú od 5€ mesačne alebo 60€ ročne.

Pridajte sa k našim podporovateľom.

Podporiť 5€
Ttoto je message Zavrieť