Natívna reklama na stránkach denníka Postoj

Denník Postoj ponúka svojim inzerentom okrem klasickej bannerovej reklamy a zverejňovania ich PR článkov aj natívnu reklamu.

Partner článku alebo rubriky

Jednou z možností je podpora redakčného obsahu. Tento model znamená, že redakcia vytvorila autorský text bez akýchkoľvek zásahov klienta, klient je len partnerom danej rubriky alebo konkrétnej témy, čo je jasne v článku označené (najčastejšie logom partnera na konci článku). Klient podporou článkov napr. v rubrike Rodina alebo Kultúra vyjadruje záujem o podporu tém, ktoré spadajú do danej rubriky.

Klient môže navrhnúť okruhy alebo témy, redakcia ich však môže odmietnuť. Aj v prípade, že bude na klientom odporučenej téme pracovať, neriadi sa žiadnymi pokynmi klienta a články spracuje objektívne a slobodne.

 

Tento článok vyšiel s finančnou podporou...

Ďalšou možnosťou je publikovanie článku, ktorý redakcia pripravila na objednávku klienta. Text je označený ako inzercia a klient mal možnosť vstupovať do jeho prípravy a konečnej podoby, nejde preto o redakčný text.

Viac informácií alebo konkrétnu cenovú ponuku natívnej inzercie vám poskytneme mailom na inzercia@postoj.sk

 

Platné od 1. 2. 2017.

Pozrieť diskusiu

Fungujeme vďaka finančnej podpore našich čitateľov a pravidelných podporovateľov. Ďakujeme.

Podporte nás aj vy, aby sme vám mohli priniesť ďalšie kvalitné články.

Podporiť pravidelnou sumou Podporiť jednorazovo