Natívna reklama na stránkach denníka Postoj

Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.

Denník Postoj ponúka svojim inzerentom okrem klasickej bannerovej reklamy a zverejňovania ich PR článkov aj natívnu reklamu.

Partner článku alebo rubriky

Jednou z možností je podpora redakčného obsahu. Tento model znamená, že redakcia vytvorila autorský text bez akýchkoľvek zásahov klienta, klient je len partnerom danej rubriky alebo konkrétnej témy, čo je jasne v článku označené (najčastejšie logom partnera na konci článku). Klient podporou článkov napr. v rubrike Rodina alebo Kultúra vyjadruje záujem o podporu tém, ktoré spadajú do danej rubriky.

Klient môže navrhnúť okruhy alebo témy, redakcia ich však môže odmietnuť. Aj v prípade, že bude na klientom odporučenej téme pracovať, neriadi sa žiadnymi pokynmi klienta a články spracuje objektívne a slobodne.

 

Tento článok vyšiel s finančnou podporou...

Ďalšou možnosťou je publikovanie článku, ktorý redakcia pripravila na objednávku klienta. Text je označený ako inzercia a klient mal možnosť vstupovať do jeho prípravy a konečnej podoby, nejde preto o redakčný text.

Viac informácií alebo konkrétnu cenovú ponuku natívnej inzercie vám poskytneme mailom na inzercia@postoj.sk

 

Platné od 1. 2. 2017.

Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.
Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.

Pozrieť diskusiu

Fungujeme vďaka finančnej podpore našich čitateľov a pravidelných podporovateľov. Ďakujeme.

Podporte nás aj vy, aby sme vám mohli priniesť ďalšie kvalitné články.

Podporiť pravidelnou sumou Podporiť jednorazovo