Tweetnuť
Kopírovať odkaz
Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.
Tlačové správy
02. február 2021

Kresťanská konferencia pre podnikateľov s témou “Stratégia alebo tragédia?"

Už vo štvrtok sa uskutoční siedmy ročník kresťanskej konferencie pre podnikateľov. Tentokrát s témou “Stratégia alebo tragédia?”. Prinášame vám rozhovor s podnikateľom a spoluorganizátorom konferencie Ľubomírom Klieštikom, ktorý je majiteľom firmy Kamenárstvo Klieštik a vedúcim spoločenstva kresťanských podnikateľov.

Kresťanská konferencia pre podnikateľov s témou “Stratégia alebo tragédia?"

https://www.rozvijame.sk/

Prečo práve kresťanská konferencia pre podnikateľov?  Ako ide u vás podnikanie a viera dokopy?

Ako podnikateľ so 40 zamestnancami sa musím vyrovnávať so všetkými vecami, ktoré k podnikaniu patria: zisk, tržby, zamestnanci, účtovníctvo, sklad, marketing, daňové úrady, finančná správa... Ako každý iný podnikateľ, musím sa vzdelávať, vylepšovať prácu a služby a zefektívňovať procesy vo firme. To, že som kresťan, má jeden veľký benefit. Nie som ako podnikateľ na všetky tieto veci sám. Možno to znie niekomu divne, ale naozaj cítim, že Boh to nenecháva iba na mňa, ale pomáha mi. V skutočnosti z tohto vzťahu čerpám a dáva zmysel a väčší rozmer aj môjmu podnikaniu. Popri kvalitných odborných témach sa snažíme na konferencii ľudí pozdvihnúť aj duchovne. Súčasťou konferencie je svätá omša a spoločné modlitby.

Blíži sa online konferencia pre podnikateľov s názvom „Stratégia alebo tragédia“? Prečo práve táto téma?

Žijeme zvláštnu podobu. Pred rokom nikto neočakával, že Covid so sebou prinesie dramaticke zmeny a ešte s nevídanou rýchlosťou. Stratégie mnohých firiem, ktoré boli pripravené, sa nedali použiť a museli sa zmeniť skoro zo dňa na deň. Myslím, že v tomto čase je priestor pre stratégie malých krokov a nie veľké, mnohoročné plány, pretože nevieme, čo nám prinesie doba už o pár mesiacov, a všetko môže byť inak. Preto forma stratégie prvého / jedného kroku, ako nás to učia prof. Milan Zelený a Ján Košturiak je vhodná obzvlášť pre túto dobu. Zvlášť v tejto dobe sa ukazuje, že stratégie postavené na online priestor môžu a aj častokrát sú úspešné. No a potom je tu, žiaľ, aj iná možnosť, nemať stratégiu a očakávať, že sa veci čoskoro zlepšia a všetko bude ako predtým. Myslím, že už nič nebude ako predtým, a tak mnohí podnikatelia upadajú do apatie a blížia sa k bankrotu a tragédii.

Ľubomír, vy ste podnikateľ, ako sa na túto tému pozeráte z pohľadu vašej firmy? Ako vás a vaše podnikanie postihla Covid kríza?

Myslím, že sa musím učiť viac ako doteraz. Doba sa zmenila a preto sa musím zmeniť aj ja a nesmie mi to trvať dlho. Covid krízu zvládneme úspešne, no dá sa očakávať, že po nej môže prísť ekonomická kríza alebo metamorfóza / totálna premena podnikateľského priestoru. Stihnem sa pripraviť a zmeniť? Neviem, ale usilovne sa učím, obzvlášť veci v online marketingu, a pripravujem novú stratégiu pre obchod, pretože aj v mojom biznise očakávam, že sa veci výrazne zmenia už čoskoro.

Inzercia

Pozerali sme si program a ten obsahuje praktické prednášky, ktoré budú mať zaujímaví rečníci – podnikatelia, na čo sa môžu tešiť účastníci konferencie?

Je to tak, program a aj rečníci tvoria vysokohodnotnú ponuku. Miroslav Očenáš, majiteľ firmy Kvety.sk, je úspešný podnikateľ, priekopník, ktorého poznám roky. Z malého zadlženého kvetinárstva vybudoval internetový obchod Kvety.sk, ktorý je jedným z najväčších predajcov kvetov na Slovensku. Dokázal sa presadiť v online priestore už dávno a má silné skúsenosti v medzinárodnom obchode. Mal som tú česť zhovárať sa s ním o podnikaní niekoľkokrát a vždy ma takýto rozhovor obohatil a tak sa teším na jeho prednášku.

Boris Gogola, ktorého osobne poznám, je mi vzorom a aj poradcom v napredovaní a učení sa nových vecí. Dlhé roky pôsobí v oblasti online marketingu, ktorá je v dnešnej dobe kľúčová. Jeho znalosti a výsledky v tejto oblasti sú excelentné a ja sa teším, že práve vo svojej prednáške nám povie ako použiť online marketing pre dosiahnutie rastu tržieb. Jeho úsilie prináša praktické výsledky. Za posledné roky mi je veľkým vzorom v tom, ako vo svojej firme rozvíja svojich zamestnancov a žije správne hodnoty. 

Na konferencii vystúpi aj Ján Košturiak, ktorý stál pri zrode a rozvoji mnohých firiem na Slovensku. Som hrdý na to, že sa môžem nazývať jeho žiakom. Fascinuje ma, aké množstvo podnikateľov sa hrdo k nemu hlási a sme mu vďační, že nám je priateľom a učiteľom. Jeho prednášky sú skutočne inšpiratívne. Častokrát sa mi stáva, že mi prinesú nový vhľad do podnikania a naplnia ma chuťou pustiť sa do nových vecí. Verím, že rovnaký zážitok budete mať aj vy a že konferencia bude pre vás inšpiráciou a povzbudením.

Priamy prenos z kresťanskej konferencie pre podnikateľov sa uskutoční vo štvrtok 4. 2. 2021. Podrobnejšie informácie, možnosť zakúpenia lístkov a program konferencie môžete nájsť na www.rozvijame.sk. Záznam z konferencie bude pre účastníkov k dispozícii po dobu 20 dní po skončení prenosu.

Inzercia

Inzercia

Odporúčame

Úsmev ako Dar

Úsmev ako Dar

Odpustenie je kľúčovou témou, ktorá sa bezprostredne dotýka každého z nás. Každý z nás potrebuje odpustiť alebo požiadať o odpustenie, no častokrát je to veľmi ťažké a vyžaduje to veľkú vnútornú silu.

Aby ste mali hojne na každý dobrý skutok

Aby ste mali hojne na každý dobrý skutok

Koledníci Dobrej noviny boli pripravení klopať na dvere, prinášať radostnú zvesť a rozdávať požehnanie do slovenských rodín. Opäť sa túžili podieľať na evanjeliovom posolstve: choďte a hlásajte. Svet totiž potrebuje počuť, že Spasiteľ prišiel, aby nás zachránil. Koronakríza im to však skomplikovala. Nemohli koledovať tradičnou formou, no naďalej chcú prinášať dobrú novinu v Afrike - spoločne s vami.