Tweetnuť
Kopírovať odkaz
Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.
Dnes treba vedieť
08. október 2016

Prerušili vydávanie opozičného maďarského denníka, údajne sa dostal do vládnych rúk

Spoločnosť Mediaworks prerušila dnes vydávanie maďarského mienkotvorného denníka Népszabadság i jeho internetovej verzie Nol.hu.

Vydavateľ, ktorý sa údajne dostal do rúk blízkych vláde, v oficiálnom komuniké zdôvodnil tento krok pripravovanou zmenou koncepcie, napísal spravodajský server Hvg.hu.

Pracovníci redakcie, ktorí sa už dnes ráno nedostali k svojej firemnej e-mailovej komunikácii, pripravujú protestné zhromaždenie na Kossuthovom námestí pri parlamente.

Opozičné strany, medzi nimi aj ultrapravicový Jobbik, odsúdili tento krok. Označili ho za ďalšie potláčanie slobody médií zo strany vlády Viktora Orbána.

Hvg.hu pripomína, že v uplynulých dvoch týždňoch Népszabadság odhalil kauzu milenky guvernéra Maďarskej národnej banky (MNB) Györgya Matolcsyho či luxusný vrtuľníkový let rodiny ministra riadiaceho kabinet úradu predsedu vlády Antala Rogána na svadbu.

Inzercia

Odporúčame

Denník Svet kresťanstva

Diskutovať môžu exkluzívne naši podporovatelia, pridajte sa k nim teraz.

Ak máte otázku, napíšte, prosím, na diskusie@postoj.sk. Ďakujeme.